Kettlebell po svojoj prirodi, tipični Kettlebell vježbe izgraditi snagu i izdržljivost, posebno u donjem dijelu leđa, noge i ramena i povečati snaga stiska šake. Osnovni pokreti, kao što su ljuljačke, ošteti i izbacaju, angažirati cijelo tijelo odjednom, a na način da oponaša stvarnog svijeta aktivnosti kao to su lopatama i poljoprivrednih radova.

Za razliku od vje
žbi s utezima, Kettlebell vježbe često uključuju veliki broj ponavljanja. Kettlebell vježbe su u svojoj prirodi cjelovite. Stoga oni rade više mišića istovremeno, a može se ponavljati nekoliko minuta ili s kratkim pauzama. Ova kombinacija čini vježbe djelimično aerobne i slične high-intensity interval trening, a ne na tradicionalan dizanje utega. 


Trening vodi: Anes Husic certificirani instruktor

Savjet za članove

Fitnes odjeća treba tijelu pružati slobodu pokreta, a materijali bi trebali biti lagani ( idealni materijali propuštaju vazduh i ne zadržavaju znoj na tijelu). Tene moraju biti udobne i moraju pružati neophodni oslonac pri treniranju, tj. spriječiti klizanje na gumenoj poglozi u Centru.

 Da bi učestvovali na časovima trebate sa sobom imati flašu vode ( vodu možete kupiti i u nasim automatima) i dva peškira; veliki koji prekriva strunjaču i mali za brisanje znoja (peškir se moze iznajmiti na recepciji).

OSTALI ČASOVI