Kombinovanjem Pilates vježbi, Yoga položaja, fizioterapijskih vježbi i klasičnih vježbi oblikovanja uz korištenje različitih sitnih rekvizita, iznenadit ćete se koliko mišiča možete osjetiti nakon vježbanja uz ovaj program, s obzirom da je isti niskog intenziteta. Sam naziv, ukazuje i na glavni cilj programa. Preporučuje se osobama koje imaju problema sa kičmenim stubom, prvenstveno zbog sjedilačkog ili stajalačkog načina posla, ili osobama koje jednostavno žele popraviti svoje držanje.
Sve vježbe se rade dozirano, pažljivo, sa puno strpljenja uz kontrolu instruktora koji u svakom trenutku ispravlja greške prilikom izvođenja.
Redovitim vježbanjem ovog programa ćete povećati mobilnost kičmenog stuba to ce znatno smanjiti neugodnu bol, povečati ćete snagu i fleksibilnost vaših mišiča, te popraviti držanje!

Trening vodi: Mirela Geko certificirani Pilates instruktor

Savjet za članove

Fitnes odjeća treba tijelu pružati slobodu pokreta, a materijali bi trebali biti lagani ( idealni materijali propuštaju vazduh i ne zadržavaju znoj na tijelu). Tene moraju biti udobne i moraju pružati neophodni oslonac pri treniranju, tj. spriječiti klizanje na gumenoj poglozi u Centru.

 Da bi učestvovali na časovima trebate sa sobom imati flašu vode ( vodu možete kupiti i u nasim automatima) i dva peškira; veliki koji prekriva strunjaču i mali za brisanje znoja (peškir se moze iznajmiti na recepciji).

OSTALI ČASOVI