Kada jesti proteine, a kada ugljikohidrate, nezaobilazno pitanje?!

Vrijeme treninga utiče na to, u koje vrijeme treba uzeti određeni obrok , kao i izbor namirnica tog obroka. Nije bitno samo prije treninga i poslije treniga šta ćete konzumirati, već je važno da Vam ishrana tokom cijelog dana bude izbalansirana i pravilna. Idealni jelovnici su oni koji se individualno preporučuju, i prave na osnovu Vašeg bazalanog metabolizma, fizičke aktivnosti, godina, pola, cilja vježbanja, i na osnovu doba dana kada vježbate.

Bitan je broj obroka u toku dana, kao i razmak između obroka. Idealno vrijeme između posljednjeg obroka i vježbanja je 2,5 do 4 h, ali nikako manje od 1,5 sati prije treninga. Neposredno prije treninga 1.5-2h, može da se konzumira samo voće. Prije treninga obroci treba da budu lagani i izbjegavati hranu tešku za varenje.

S obzirom da Vam je cilj vježbanja definicija i dobijanje mišićne mase, a da ne znam vrijeme kada vježbate, uopšteno bih Vam preporučila prije treninga obrok od složenih ugljikohidrtata i proteina sa malim postotokom masti, a nakon treninga proteinske namirnice sa malim postotkom masti u kombinaciji sa povrćem (povrće bez škroba). Jedite u roku od 30 minuta nakon treninga, kako Vaše tjelo ne bi krenulo da sagorjeva mišićnu masu.

Kako biste se osjećali dobro i zdravo, morate i jesti i biti aktivni. Nijedno od ovo dvoje ne bi smjelo da bude zapostavljeno.

Savjet daje instruktorica Dženana Imamović