FITNES TREND – ZGIB

 

Najveći fitnes trend za 2015. je vježbanje sa sopstvenom težinom. Dakle, najpopularniji način rekreacije su čučnjevi, iskoraci, sklekovi, zgibovi i slične vježbe u kojima sama težina tijela predstavlja opterećenje vežbaču.

Pokret zgiba spada u osnovne čovjekove radnje koje se u moderno vrijeme zapostavljaju. Morate raditi vježbe s vlastitom kilažom u kojima podižete svoje tijelo. Ukoliko ne radite ovu vježbu ili slične pokrete vrlo vjerojatno su vam mišići ruku, leđa i zadnjeg djela ramena slabi što može stvarati posturalne i probleme u lokomotornom sustavu.

Zgibovi su vam možda ne tako draga  vježba jer ih možete napraviti tek par ponavljanja, ili uopće rukama ne možete podignuti vlastitu težinu niti jednom. Upravo zato bi ih trebali raditi, ili barem nekakvu varijaciju sličnu zgibovima koja će jačati preslabe mišiće.

Ako niste stanju raditi zgibove, uvrstite ovu vježbu u vaš trening – Horizontalni zgibovi

 

WP_001221

WP_001222
-postavite se u horizontalni položaj držeći se rukama za šipku

-pronađite upor u petama, stabilizirajte trup i podižite se rukama do šipke

– s vremenom radite vježbu u sve nižem položaju dok ne dođete u najniži horizontalni

– radite 3-5 serija, 5-10 ponavljanja, a zadnju seriju napravite maksimalan broj ponavljanja

 

Savjet pripremio instruktor Vedad Smajlović